سئو چیست؟
دو شنبه 2 مرداد 1402 ساعت 7:58 | بازدید : 158 | نویسنده : فرهام

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، مجموعه ای از اقدامات است که به وسیله آن، صفحات یک وب سایت یا صفحه وب در نتایج جستجوی موتور جستجوی رقبا بالاتر ظاهر می شوند. سایت هایی که بالاترین و پرتکرارترین موقعیت را در صفحه نتایج جستجو دارند معمولاً از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کنند و این بازدیدکنندگان می توانند مشتری شوند.

مهمترین سوالی که کاربران از خود می پرسند این است که تعریف دقیق سئو چیست. سئو مجموعه ای از فعالیت هایی است که ما در طراحی سایت، تعریف استراتژی محتوا و تولید محتوا انجام می دهیم تا در نتایج جستجوی گوگل جایگاه بهتری داشته باشیم و بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت جذب کنیم.

برای دریافت خدمات سئو و افزایش سرعت سایت لطفا اینجا کلیک کنید.
سئو شامل انواع مختلفی از جستجو است. از جمله جستجوی تصویر، جستجوی ویدئو، جستجوی دانشگاه، جستجوی اخبار و جستجوی نقشه. سئوی وب سایت شامل عوامل زیادی است که توسط موتورهای جستجو بررسی و بررسی می شود. این عوامل را می توان به دو بخش کلی تقسیم کرد. سئو داخل صفحه و سئو خارج از صفحه که در ادامه به آن می پردازیم.

از نقطه نظر بازاریابی اینترنتی، سئو به نحوه عملکرد موتورهای جستجو و آنچه کاربران جستجو می‌کنند، و همچنین اینکه در چه کلمات کلیدی تایپ می‌شوند و موتورهای جستجوی مخاطب نگاه می‌کند، می‌پردازد.

بهینه سازی موتور جستجو یا بهینه سازی وب سایت شامل توسعه و ویرایش محتوای خود سایت، HTML، برنامه نویسی و همچنین ارتباط بین کلمات کلیدی، رفع موانع مربوط به نمایه سازی موتورهای جستجو و فعالیت های ارتقای وب سایت، افزایش تعداد لینک ها یا لینک های دریافتی و سایر تاکتیک های موتور جستجو می باشد.

در نتیجه، در مختصرترین تعریف، "SEO" را می توان به عنوان بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو در نظر گرفت.

اهمیت سئو سایت چیست؟
امروزه اینترنت به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است و مردم برای رفع کوچکترین نیازهای خود مانند خرید خمیر دندان از اینترنت استفاده می کنند. در این میان موتورهای جستجو مانند گوگل نقش مهمی در کیفیت نتایج جستجو و رساندن کاربر به هدف اصلی خود دارند. موتور جستجوی گوگل با الگوریتم های خود همیشه سعی می کند بهترین نتیجه را به کاربر نشان دهد. برای اینکه یک کسب و کار آنلاین باشد، طبق این الگوریتم ها باید بتواند کاری را انجام دهد که در صفحه اول گوگل (serp) باشد و بیشترین میزان ورودی را جذب کند. بهینه سازی موتورهای جستجو برای مشاغل بسیار مهم است. از آنجایی که اینترنت در تمام لایه های زندگی ما نفوذ کرده و صنایع مختلف را تحت تاثیر قرار داده است، شرکت ها باید از آن برای کسب درآمد و افزایش فروش خود استفاده کنند.

سئو داخلی و سئو خارجی
سئو داخل صفحه و سئو خارج از صفحه دو مفهوم اصلی و کلی در دنیای سئو هستند:

در سئو صفحه
سئو درون صفحه یا سئو درون صفحه به تمام فعالیت هایی اطلاق می شود که در سایت خود انجام می دهید تا سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد. این موارد خود به دو قسمت تقسیم می شوند: 1. سئوی فنی یا سئوی فنی

سرعت بارگذاری وب سایت
پاسخ فرم
بهینه سازی عکس و فیلم
2. سئوی محتوا

بهینه سازی محتوا
نشانه های بدن
چگالی کلمه کلیدی
بهینه سازی تصویر (تصاویر جایگزین)
لینک سازی داخلی مناسب
برچسب توضیحات مناسب (توضیحات متا)
عنوان محصول، دسته بندی محصولات و صفحات خدمات را بهبود ببخشید
سئو خارج از صفحه یا سئو خارجی
مجموعه فعالیت هایی است که شما در خارج از سایت خود انجام می دهید تا رتبه بهتری در موتورهای جستجو کسب کنید. این شامل:

ساخت لینک در شبکه های اجتماعی مختلف
گزارش های تبلیغاتی در سایت هایی با اعتبار دامنه مناسب و مرجع موضوعی
لینک دادن در پروفایل سایت های معتبر خارجی
ایجاد محتوا در وبلاگ ها و وب سایت های معتبر و ایجاد لینک های خارجی
استفاده از ربات هایی مانند gsa، ربات پول و غیره (سئو کلاه سیاه است)
در سایت های مختلف نظر دهید و لینک ها را در سایت قرار دهید
ایجاد لینک از طریق ایمیل مارکتینگ


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


رنگ جدول بتنی
یک شنبه 8 اسفند 1400 ساعت 8:25 | بازدید : 303 | نویسنده : فرهام

رنگ مخصوص جدول بتنی، رنگ جدول بلوار و خیابان بدون نیاز به رنگ پاش جدول.

رنگ جدولی

مخصوص رنگ کردن جدول بتنی خیابان، باغ و باغچه، حیاط و ویلا، رنگ جدول بتنی ضد آب و تنفس پذیر.

با دوام بسیر بالا، این رنگ به دلیل تنفس پذیر بودن حداقل 6 سال دوام دارد و به خوبی بر روی سطوح بتنی می چسبد.

رنگ جدولی

در تولید این رنگ از موادی استفاده شده که برای بتن تنفس پذیر است یعنی بتن می تواند از خود گاز co2 خارج کند.

رنگ آمیزی جدول با کمک این رنگ به حفظ جدول بتنی کمک می کند و جلوی پوسیدگی آن را می گیرد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اورانوس
سه شنبه 21 دی 1400 ساعت 11:19 | بازدید : 352 | نویسنده : فرهام

اورانوس (در اسطوره‌های یونان οὐρανός، خدای آسمان و برابر پارسی سرهٔ آن آهوره) هفتمین سیاره از نظر نزدیکی به خورشید و سومین سیاره از نظر اندازه و چهارمین سیاره از نظر جرم در منظومهٔ خورشیدی است. اورانوس هر ۸۴ سال و ۷ روز یکبار به دور خورشید می‌گردد. همچنین هر ۱۰ ساعت و ۴۸ دقیقه یک دور به دور خودش می‌چرخد. اورانوس دارای بیش از ۲۷ قمر است؛ بزرگ‌ترین آن‌ها به نام‌های میراندا، آریل، آمبریل، تیتانیا و ابرون است. این سیاره را ویلیام هرشل در سال ۱۷۸۱ میلادی کشف کرد.

اورانوس یکی از سیارات هشتگانهٔ منظومهٔ خورشیدی که از لحاظ بُعد فاصله‌اش نسبت به خورشید در ردیف هفتم پس از زحل قرار گرفته‌است. فاصلهٔ متوسط این سیاره تا خورشید ۲٬۸۶۹٬۶۰۰٬۰۰۰ کیلومتر و ۱۴٫۵ بار از کرهٔ زمین بزرگ‌تر است. اورانوس ۲۷ ماه طبیعی دارد. این سیاره با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شود. محور حرکت وضعی این سیاره کاملاً با مدار حرکت انتقالی‌اش منطبق است. سفرهای اکتشافی به این سیاره کمتر از ده مأموریت بوده که شاخص‌ترینش مأموریت ویجر ۲ بود که این فضاپیما در ژانویهٔ ۱۹۸۶ به آن رسید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ خود خوش امدید
0 0 ساعت 0:0 | بازدید : 326 | نویسنده : فرهام
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 صفحه بعد

نویسندگان
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 4
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 9
:: بازدید ماه : 38
:: بازدید سال : 371
:: بازدید کلی : 7693